-

pondělí 25. listopadu 2013

Hračička

Jsem nenapravitelný hračička.
A navíc jsem zaparkoval na žluté čáře. Můžete to udělat také, jen musíte mít odvahu dát se na dráhu psance a kromě toho si stáhnout add-on ARAAG (http://www.orbithangar.com/download.cfm?ID=351)



Stanice ARAAG má totiž jenom jeden dok, jenže já mám rád symetrii a tak jsem další dok přidal:

1) Doplňte tučnou řádku do araag.cfg:

; === Docking ports ===
BEGIN_DOCKLIST
-.06 2.287 .0988   0 1 0   0 0 1    501
-.06 -2.287 .0988   0 -1 0   0 0 1    502
END_DOCKLIST

2) A ještě musíme do scénáře doplnit druhý raketoplán — do araag.scn doplňte do sekce SHIPS (tj. např. před END_SHIPS :-) následující text

GL-02:DeltaGlider
  STATUS Landed Earth
  BASE Habana:2
  HEADING 174.13
  FUEL 1.0
  GEAR 1 1.0
  NOSECONE 0 0.0000
  NAVFREQ 562 162 50 0
  XPDR 2
END


A můžeme letět: Spustit scénář ARAAG, pomocí F3 vybrat GL-02 a jedeme.





A co že je na ARAAGu zajímavého? Skoro nic. Je to jen jedna malá realistická (tj. jednoduchá) kosmická stanice s umělou gravitací.

A gravitaci jednoduše uděláme tak, že stanici roztočíme. Ehm. Že by problémek s dokováním?   :-o  


Malá nápověda:
  • Nejprve srovnejte osy rotace
  • přibližte se na cca 5m
  • srovnejte xy offset
  • pak se teprve roztočte
  • přibližte se na cca 1m
  • číhejte, až precese dok vycentruje a vyražte (s citem :-)
(poslal orbiter)

Žádné komentáře:

Okomentovat

-------- Pouze komentáře, náměty, dotazy ----------

(Nesmysly, invektivy, reklamy atp. budu mazat)